جابه‌جایی مسافر در ناوگان اتوبوسرانی بیرجند ۲۵ درصد کاهش یافت

جابه‌جایی مسافر در ناوگان اتوبوسرانی بیرجند ۲۵ درصد کاهش یافت

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و تعطیلی اماکن و مراکز عمومی جابجایی مسافر ناوگان اتوبوسرانی شهرستان بیرجند در سه روز گذشته نسبت به قبل ۲۵ درصد کاهش داشته است.

استاندار خراسان جنوبی: اعتبارات بخش راه در استان سه برابر افزایش یافت

استاندار خراسان جنوبی: اعتبارات بخش راه در استان سه برابر افزایش یافت

استاندارخراسان جنوبی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های راهسازی، از اولویت‌های اصلی استان است گفت: در همین راستا اعتبارات راه‌های استان با رشد بیش از سه برابری نسبت به سال گذشته، از ۶۰ میلیارد تومان به ۱۹۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

34 شرکت حمل و نقل در خراسان جنوبی جریمه شدند

34 شرکت حمل و نقل در خراسان جنوبی جریمه شدند

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون از 42 شرکت حمل ونقلی برای 34 شرکت رای جریمه نقدی ،برای 2 شرکت مسافری لغو یک ماهه پروانه فعالیت و 2 شرکت رای تذکر کتبی صادر و 4 شرکت نیز از تخلف انتسابی تبریه شدند .