زیرساختهای تأمین برق خراسان جنوبی برای تابستان آماده است
مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی از آمادگی شبکه برق برای پیک مصرف تابستان واجرای برنامههای مدیریت بحران خبرداد.
مدیرعامل شرکت برق خراسان جنوبی از آمادگی شبکه برق برای پیک مصرف تابستان واجرای برنامههای مدیریت بحران خبرداد.
در هفته پدافند غیرعامل، مجموعه طرحهای مهم حوزه پایداری شبکه برق شامل 215 نیروگاه خورشیدی، توسعه ارتباطات فیبرنوری و تجهیزات اتوماسیون شبکه با اعتبار 41 میلیارد تومان، با حضور مسئولان شهرستان بیرجند رسماً افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: این استان با رشد قابل توجه نیروگاههای خورشیدی، توانسته ۱۷ درصد برق مصرفی استان را از منابع تجدیدپذیر تامین کند و برخی شهرستانهای آن به «شهر سبز» تبدیل شدهاند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: 352 هزار و 648 مشترک خانگی در استان وجود دارد که از این تعداد 308 هزار و 500 مشترک زیر الگو برق مصرف میکنند و 38 هزار و 205 مشترک نیز از الگوی مصرف فراتر هستند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: براساس ارزیابی توانیر این شرکت در رتبه بندی کلی عملکرد HSE (ایمنی، بهداشت، سلامت) حایز رتبه سوم در بین ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق کشور شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح بهارستان، بهسازی شبکه برق ۱۹۳ روستا در شش ماه نخست انجام شد و مجموع روستاهای بهسازی شده تا پایان شهریور امسال در استان به ۷۸۱ روستا رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: دو هزار و ۱۰۰ سامانه خورشیدی قابل حمل از ابتدای اجرای طرح بین عشایر استان توزیع شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: قبض برق ۱۵۲۳ مشترک خانگی در این استان به دلیل کاهش مصرف و رعایت الگو ، صفر شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با بیان اینکه کشور ۷۷ هزار مگاوات اوج مصرف برق را تجربه کرد که رکورد بی سابقهای بود گفت: خراسان جنوبی نیز رکورد ۳۵۵ مگاوات را ثبت کرد که از میزان اوج بار سال گذشته فراتر بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با انتشار پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیر را تبریک گفت.