افزایش مشترکان آب بیرجند؛ رشد ۲ درصدی مصرف در خراسان جنوبی
مدیرعامل آبفا از افزایش ۵ هزار مشترک در بیرجند و ضرورت صرفهجویی برای عبور از پیک مصرف خبر داد.
مدیرعامل آبفا از افزایش ۵ هزار مشترک در بیرجند و ضرورت صرفهجویی برای عبور از پیک مصرف خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با بیان اینکه بخش عمدهای از منابع آبی خراسان جنوبی غیر کیفی است گفت: از سوی دیگر به دلیل عمر شبکه و فرسودگی لولهها ۳۱ درصد آب استان نیز هدر میرود.