بیرجند حسینی شد؛ 700 متر کتیبه و 10 هزار پرچم مشکی
شهرداری بیرجند همزمان با محرم، با نصب کتیبهها و پرچمهای مشکی، شهر را برای آیینهای عزاداری آماده کرد.
شهرداری بیرجند همزمان با محرم، با نصب کتیبهها و پرچمهای مشکی، شهر را برای آیینهای عزاداری آماده کرد.
جلسه تکریم و معارفه سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند برگزار شد.
شهردار بیرجند از انجام عملیات برفروبی و شن ریزی در سطح شهر بیرجند توسط حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان وتسهیل در تردد آنان، خبر داد.
هفتمین بوستان شهری بیرجند در چهار سال اخیر با هدف ایجاد توسعه متوازن، افزایش سرانه فضای سبز و بهبود کیفیت زندگی شهروندان همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در منطقه سراب بیرجند افتتاح شد.
ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند در روزمیلاد حضرت زهرا(س) برای مادران و بانوان سرویس دهی رایگان ارائه میدهد.
رئیس سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری بیرجند گفت: خدمت به اموات و دلجویی از خانوادههای آنان، افتخاری بزرگ برای خادمان مردم است و با تاکیدات شهردار بیرجند، تمام توان مجموعه برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان و پاسداشت حرمت درگذشتگان به کار گرفته میشود.
در ادامه سلسله افتتاحهای شهرداری بیرجند، بوستان زعفران با حضور مسئولان و استقبال مردم افتتاح شد.
رئیس سازمان مدیریت حملونقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت:با توجه به منسوخ شدن سیستم کارت بلیت قدیمی در ناوگان اتوبوسرانی بیرجند و ضرورت بهروزرسانی آن، 180 دستگاه کارتخوان الکترونیک جدید خریداری و بر روی 90 دستگاه اتوبوس شهری نصب شده است.
باغ شهرداری بیرجند بهعنوان یکی از قدیمیترین پروژههای شهری این شهر، بیش از سه دهه نیمهتمام باقی مانده بود و بارها در برنامههای مدیریت شهری مطرح شد، اما هیچگاه به سرانجام نرسید.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از اعطای نشان طلایی سازمان بهزیستی کشور به شهردار بیرجند به دلیل اقدامات ارزشمند این نهاد در حوزه مناسبسازی فضاهای شهری خبر داد.