مصرف برق 800 مشترک اداری خراسان جنوبی از راه دور کنترل میشود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با تاکیدبر اینکه بامشترکان پرمصرف اداری برخورد می شودگفت: مصرف برق ۸۷۲ مشترک اداری استان با نصب تجهیزات، از راه دور کنترل میشود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی با تاکیدبر اینکه بامشترکان پرمصرف اداری برخورد می شودگفت: مصرف برق ۸۷۲ مشترک اداری استان با نصب تجهیزات، از راه دور کنترل میشود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی چهل وچهارمین فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.