پرداخت 2میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف برق به مشترکان صنعتی وکشاورزی خراسان جنوبی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: 2 میلیارد تومان پاداش به صاحبان صنایع ، کشاورزان وسایر مشترکان همکار که دربرنامه پاسخگویی بار سال 98 مشارکت وهمکاری کردند پرداخت شده است.



