مصرف گاز طبیعی در خراسان جنوبی 17 درصد افزایش یافت
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از افزایش 17 درصدی مصرف گاز طبیعی در استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از افزایش 17 درصدی مصرف گاز طبیعی در استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از بهره مندی 1769 واحد صنعتی و تولیدی استان خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از بهره مندی ۱۰ شهر استان از نعمت گاز طبیعی طی سه سال اخیر خبر داد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:طی اقدامات جهادی و با همت کارکنان این شرکت، 754 روستای استان طی سه سال اخیر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:شهرستان سرایان با بهره مندی100 درصد خانوار شهری و 98 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی به عنوان اولین شهرستان سبز خراسان جنوبی معرفی می گردد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت :در حال حاضر 402 روستا در چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و گازرسانی به 222 روستای دیگر نیز در این شهرستان های مرزی در دست اجرا می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:اخذ استعلام کتبی و مجوزهای قانونی از شرکت گاز قبل از انجام حفاری در شهرها و روستاهای گاز دار استان الزامی است.
مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به بهرهمندی یک هزار و 492 واحد صنعتی استان از گاز طبیعی گفت: راه ده ساله را دو ساله پیمودیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری در مجموع 790 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در بخش های مختلف استان به مصرف رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با همت و اقدامات جهادی از هفته دولت سال 96 تا هفته دولت سال امسال و طی 3 سال تعداد 10 شهر ، 736 روستا و 1042 واحد صنعتی و تولیدی استان به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده است