تحول اداری در برق خراسان جنوبی کلید خورد
شورای تحول اداری شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با تمرکز بر ارزیابی مدیران، ارتقای بهرهوری و تدوین سند راهبردی ۱۴۰۴ برگزار شد.
شورای تحول اداری شرکت توزیع برق خراسان جنوبی با تمرکز بر ارزیابی مدیران، ارتقای بهرهوری و تدوین سند راهبردی ۱۴۰۴ برگزار شد.
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان نهبندان گفت: طرح توسعه و بهینهسازی شبکه برق این شهرستان از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و تاکنون موجب بهبود روشنایی، ایمنی و کاهش خاموشیها در ۵۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد ریال شده است.