شناسایی ۷ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبی
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شد.
استاندار خراسان جنوبی از اجرای قاطعانه طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خبر داد وگفت: با همت همه دست اندرکاران به ویژه عزیزان نیروی انتظامی و البته با همراهی مردم، طرح تا این لحظه به خوبی اجرا شده و نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.
شهردار بیرجند گفت: برابر دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی، ۵۰ بوستان در شهر بیرجند با نصب بنر تعطیل شد و شهروندان از ورود به این بوستانها خودداری کنند.
تمامی مراحل کفن و دفن متوفیان بیماری کرونا براساس استفتاء مقام معظم رهبری و با حضور ناظران شرعی و نمایندگان بهداشت در خراسان جنوبی انجام میشود.
تأمین آب و برق مطمئن و پایدار هموطنان شریف در شرایط شیوع ویروس کرونا، نقش محوری و حیاتی در کنترل این بیماری، فراهم کردن زمینه پیشگیری از انتشار بیشتر آن و همچنین خدماترسانی دستگاههای مختلف به ویژه بیمارستانها و مراکز درمانی دارد.
استاندار خراسان جنوبی گفت: در راستای جداسازی مبتلایان به بیماری از افراد سالم است نقاهتگاه هایی برای بستری و نگهداری بیمارانی که محیط مناسبی برای گذران دوره درمان ندارند، تأمین شده است.
ظهر روز گذشته بر اثر واژگونی وانت پیکان در محور”بیرجند- خوسف” راننده و 3 سرنشین خودرو مصدوم و روانه بیمارستان شدند.
استاندار خراسان جنوبی گفت:حفظ آرامش مردم و در عین حال ایجاد این دغدغه که همراهی آنها با درخانه ماندن و محدود کردن ارتباطات اجتماعی در مهار بیماری مؤثر است، اهمیت بسیار بسزایی در مدیریت شرایط موجود دارد.
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی بیرجند گفت: پس از برگزاری اولین همایش بین المللی بیابان لوت در اردیبهشت ماه امسال در دانشگاه بیرجنددومین همایش در اسفند ۹۹ در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار میشود.
استاندار خراسان جنوبی گفت: کمکهای حاصل از بیست ونهمین جشن گریزان وکمکهای دولتی 10هزار دست لباس برای دانش آموزان بی بضاعت خریداری شد تا در آستانه نوروز توزیع شود.