دستهبندیهای خبر: اجتماعی، اخبار استان، اخبار برگزیده استان، بهداشت ودرمان
پیشرفت ۹۳ درصدی مرکز جامع انتقال خون خراسان جنوبی

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از پیشرفت ۹۳ درصدی مرکز جامع انتقال خون استان خبر داد.
به گزارش “پیام خاوران“، کامبیز مهدی زاده مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: یکی از مهمترین پروژههایی ما در استان که تقریبا ۵ سال متوقف مانده بود، مرکز جامع انتقال خون قائم در شهر بیرجند است.
وی افزود: در سال ۱۳۹۷ پروژه شروع شد اما به دلیل عدم تأمین اعتبار متوقف شد و در سال ۱۴۰۲ پگیری انجام شد و اعتباری در اختیار ما قرار داده شد هرچند اعتبار کامل نبود.
مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی عنوان کرد: این پروژه در حال حاضر حدود ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیار نیاز است که در این خصوص قولهایی گرفتهایم.
مهدیزاده بیان کرد: در صورت تأمین اعتبار مرکز جامع انتقال خون استان در بیرجند تا پایان امسال به بهره برداری میرسد.
انتهای پیام/ 102
برچسب ها :اهدای خون ، مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی ، مرکز جامع انتقال خون
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0