دسته‌بندی‌های خبر: اجتماعی، اخبار استان
تاریخ انتشار : شنبه 17 آگوست 2024 - 10:17
کد خبر : 61799
| نویسنده: محمد قربانی

آزادی 4 زندانی جرایم غیرعمد در خراسان جنوبی

آزادی 4 زندانی جرایم غیرعمد در خراسان جنوبی

جانشین ستاد دیه استان خراسان جنوبی از آزادی 4 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” حامد اکبرپور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت اربعین حسینی 4 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان با جمع مبلغ بدهی حدود 91 میلیارد ریال آزاد شدند.

وی گفت: از این مبلغ حدود 56 میلیارد گذشت شاکی، 31 میلیارد ریال اعسار و حدود 26 میلیارد ریال از محل منابع استان  و ستاد دیه کشور پرداخت شده است.

جانشین ستاد دیه استان خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر 52 نفر زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان داریم که امیدواریم با کمک خیرین استانی و گذشت شکات  بتوانیم زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کنیم.

اکبرپور یادآور شد: در ششمین جلسه هیئت امناء ستاد دیه استان خراسان جنوبی نیز 10 پرونده با میزان بدهی 274 میلیارد و540 میلیون ریال مطرح شد که این افراد شامل یک زندانی بدهی مالی و 9 نفر مهریه است که طی جلساتی که با شکات این پرونده‌ها داشتیم مبلغ 228 میلیارد و 972 میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شد. و باقیمانده بدهی مددجویان از طریق اعسار، تسهیلات بانکی و کمک‌های مردمی ستاد دیه تامین خواهد شد.

انتهای پیام/ 102

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.