دسته‌بندی‌های خبر: اجتماعی، اخبار استان، اخبار برگزیده استان، اربعین
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آگوست 2024 - 11:32
کد خبر : 61988
| نویسنده: محمد قربانی

بازگشت نیمی از زائران اربعین به خراسان جنوبی

بازگشت نیمی از زائران اربعین به خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از بازگشت بیش از 3177 نفر زائر اربعین حسینی طی 101 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبر داد. 

به گزارش “پیام خاوران”، اسداله جلال زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۱۶ لغایت 4 شهریورماه 609 هزار و 3 زائر استان طی 245 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) به پایانه‌های مرزی اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: با اتمام مراسم اربعین حسینی(ع) و موج بازگشت زائرین همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تمام تلاش خود را بکار بردند که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: به این منظور 101 سفر توسط ناوگان مسافربری تا تاریخ 4 شهریور ماه برای بازگشت زائران از مرزهای تعیین شده انجام و 3 هزار و 177 زائر به استان برگشتند.

جلال زاده بیان کرد: در این مدت به منظور نظارت بر روند جابجایی زائران اربعین حسینی(ع) بازدید و نظارت مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت‌های مسافربری انجام شد.

وی یادآور شد: کارشناسان ادارات راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابه‌جایی زائران حسینی نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ارجاع داده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ انعکاس دهند.

انتهای پیام/ 102

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.