دسته‌بندی‌های خبر: اخبار استان، اخبار برگزیده استان، دانش وفناوری
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 می 2024 - 10:03
کد خبر : 59470
| نویسنده: محمد قربانی

بهره‌برداری از ۱۰۰ پروژه شرکت مخابرات خراسان جنوبی در بیرجند

بهره‌برداری از ۱۰۰ پروژه شرکت مخابرات خراسان جنوبی در بیرجند

مراسم افتتاح هم‌زمان ۱۰۰ پروژه شرکت مخابرات خراسان جنوبی در بیرجند با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران” در این مراسم که صبح امروز به مناسبت هفته ارتباطات برگزار شد، به صورت همزمان  100 پروژه شرکت مخابرات استان وارد فاز بهره برداری شد.

اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ها 756 هزار و 913 میلیون ریال گزارش شده است.

نصب و راه اندازی و توسعه سوئیچ، توسعه شبکه انتقال، توسعه شبکه فیبر نوری، سایت تلفن همراه و … از جمله پروژه هایی است که در سطح استان به بهره برداری رسد.

انتهای پیام/ 102

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.