بهسازی بیش از ۳ هزار موتورخانه در خراسان جنوبی برای مدیریت مصرف گاز

به گزارش پیام خاوران، رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با تشریح دستاوردهای حوزه مدیریت انرژی در سال ۱۴۰۴، از اجرای گسترده طرحهای بهینهسازی فنی و فعالیتهای فرهنگی خبر داد. وی اعلام کرد که تا کنون طرح بهینهسازی و بهسازی در مجموع برای ۳ هزار و ۷۵۶ واحد موتورخانه در سطح استان به مرحله اجرا درآمده است.
محمودی با اشاره به جزئیات اقدامات سال گذشته اظهار داشت: طرح بهسازی موتورخانهها برای ۱۳۷ مشترک شامل ۳۸۸ واحد با اعتبار ۲۱۱ میلیارد ریال انجام شد. همچنین در مسیر هوشمندسازی زیرساختها، ۳۹۰ سامانه هوشمند موتورخانه نصب و راهاندازی شده است. وی افزود: در بخش ارتقای تجهیزات گرمایشی نیز ۳ هزار و ۱۸۲ دستگاه بخاری فرسوده با مدلهای کممصرف در اماکن مذهبی، نظامی و منازل خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی جایگزین شده است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در ادامه به رویکردهای آموزشی این شرکت اشاره کرد و گفت: طرح «همیار انرژی» با مشارکت ۳ هزار و ۸۰۰ دانشآموز و معلم در سطح استان اجرا شده است که پایش روزانه دمای مدارس و تولید محتوای آموزشی در شبکه شاد از بخشهای کلیدی آن است. همچنین تولید بازیهای آموزشی و تألیف کتاب برای مقاطع پایه با هدف نهادینهسازی فرهنگ مصرف بهینه در دستور کار قرار گرفته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد که این اقدامات منجر به کسب رتبه برتر کشوری در پویش «نبض انرژی» و دریافت امتیاز کامل در جشنواره شهید رجایی شده است. محمودی تأکید کرد که ترکیب طرحهای فنی و برنامههای فرهنگی، راهبرد اصلی شرکت گاز برای تحقق توسعه پایدار و مدیریت صحیح منابع انرژی در استان خواهد بود.
انتهای پیام/
برچسب ها :بهسازی موتور خانه ، خراسان جنوبی ، شرکت گاز ، مدیریت مصرف گاز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0