استاندار خراسان جنوبی:
تسهیل شرایط برای سفر ایمن و آرام مسافران مورد تأکید است

به گزارش ” پیام خاوران ” ، سید محمدرضا هاشمی یکشنبه همزمان با دومین روز سال جدید در ستاد خدمات سفر استان ضمن برشمردن برنامههای مهم دستگاهها، بر ضرورت ترویج اقدامات پیشگیرانه در جادهها و تسهیل سفرهای ایمن و آرام برای مسافران تأکید کرد.
وی با اشاره به کاهش چشمگیر تصادفات و حوادث جادهای در استان، خواستار همکاری بیشتر دهیاریها و دستگاههای مربوطه در مدیریت و نظارت بر جادههای فرعی و اصلی شد و بر اهمیت آموزش و ارتقای سطح آگاهی سفرهای ایمن تأکید کرد.
استاندار افزود: در کنار این اقدامات، باید بر نظارت بر بازار و کاهش هزینهها برای مسافران توجه کافی شود و تلاش کنیم تا با همراهی تمامی دستگاهها، رضایت مندی مردم و مسافران را تضمین کنیم.
هاشمی در ادامه ضمن اشاره به حضور و مشارکت فعال بخشهای مختلف در نمایشگاههای نوروزی، از برگزاری آیینهای همزمان در نقاط مختلف استان استقبال کرد و خواستار حفظ و مراقبت بیشتر از جان مسافران شد.
در این نشست، راهکارهای ارتقای سطح خدمات سفر، نظارت بر عملیات حملونقل و تنظیم مقررات مربوط به اسکان مسافران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستگاهها به تعهدات و مسئولیت های خود در ایجاد سفرهای ایمن و آسوده تأکید کردند
شایان ذکر است؛ در ادامه مسئولان بر توسعه زیرساختها و ارتقای امکانات جادهای و هتلها جهت رضایت هر چه بیشتر مسافران تأکید کردند و آمادگی استان برای استقبال و خدماترسانی بهتر در ایام نوروز را اعلام نمودند.
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0