تیم سو کیوکوشین شهرستان بیرجند به مسابقات کشوری انتخابی مسابقات جهانی 2020 اعزام شد

رئیس هیت کاراته شهرستان بیرجند از اعزام تیم سو کیوکوشین شهرستان بیرجند به مسابقات کشوری انتخابی مسابقات جهانی 2020 خبر داد.
محمدرضا مینویی در گفتوگو با خبرنگار پیام خاوران اظهار داشت: محمد پیلتن در رده بزرگسالان، علی عرب و احمد بشیر در رده جوانان، امیرحسین صحرانشین در رده خردسالان و هاشم ایوبی در رده نونهالان افراد اعزامی تیم استان به مسابقات کشوری هستند.
رئیس هیأت کاراته شهرستان بیرجند افزود: تیم سوکیوکوشین استان با تمرینات فشرده جهت انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۲۰، راهی پایتخت شد.
مینویی از اعزام تیم داوری استان نیز به این مسابقات خبر داد و تصریح کرد: علی بهدانی و رمضان تقی پور به ترتیب به عنوان داور و مربی و نماینده استان خراسان جنوبی به این مسابقات اعزام میشوند.
وی ادامه داد: مسابقات انتخابی جهانی 2020 از 16 تا 18 مرداد ماه سال جاری در استان تهران برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده به مسابقات جهانی راه مییابند.
انتهای پیام/
برچسب ها :محمدرضا مینویی ، هئیت کاراته شهرستان بیرجند
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0