دسته‌بندی‌های خبر: اجتماعی، اخبار استان، اخبار برگزیده استان، شهری، محیط زیست
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 فوریه 2022 - 13:22
کد خبر : 33691
| نویسنده: محمد قربانی

سایت متمرکز پردازش و دفع پسماند شهرداری بیرجند افتتاح شد

سایت متمرکز پردازش و دفع پسماند شهرداری بیرجند افتتاح شد

با حضور استاندار خراسان جنوبی، سایت متمرکز پردازش و دفع پسماند شهرداری بیرجند به بهره برداری رسید.

به گزارش “پیام خاوران“، طی مراسمی و به مناسبت دومین روز از ایام الله دهه فجر، خط پردازش صنعتی 150 تنی پسماند در مرکز استان به بهره برداری رسید.

به جهت رفع نیاز بیرجند و مدیریت زباله های جمع آوری شده از سطح شهر، عملیات اجرایی این پروژه از سال 98 آغاز شده است.

تأمین روشنایی، نصب سیستم پایش تصویری، اجرای باسکول 60 تنی و …از جمله عملیات عمرانی است که در این سایت اجرا شده است.

شهرداری بیرجند برای اجرای این سایت تاکنون از محل منابع داخلی 12 میلیارد تومان هزینه کرده است.

بهره برداری از این سایت، زمینه اشتغال پایدار 15 نفر را فراهم می آورد.

انتهای پیام/ 102

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.