سفر خیرخواهانه اعضای مؤسسه امداد امید به شهرستانهای بیرجند و خوسف

به گزارش «پیام خاوران»، اعضای مؤسسه خیریه امداد امید در سفری به شهرستانهای بیرجند و خوسف، ضمن بازدید از برخی مناطق و دیدار با خانوادههای نیازمند، حمایتهای مالی و اعتبارات قابل توجهی را در حوزههای فرهنگی، درمانی و اجتماعی اختصاص دادند.
در جریان این سفر، با پیگیری و پیشنهاد دکتر سید حسن هاشمی نماینده مردم شریف شهرستانهای بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، اعتباری برای توسعه و تجهیز کتابخانه حاجیآباد اختصاص یافت. این اقدام با توجه به جمعیت قابل توجه منطقه، میتواند زمینه گسترش فرهنگ مطالعه، ارتقای سطح آگاهی عمومی و تقویت بسترهای رشد علمی، فرهنگی و هویتبخشی اجتماعی نسل جوان را فراهم سازد.
همچنین بخشی از این اعتبارات به بیمارستان قائم خوسف اختصاص یافت تا در مسیر ارتقای خدمات درمانی و بهبود امکانات حوزه سلامت مورد استفاده قرار گیرد؛ اقدامی که علاوه بر تقویت زیرساختهای درمانی، میتواند در افزایش آرامش خاطر خانوادهها و ارتقای کیفیت خدمات سلامت در منطقه مؤثر باشد.
در بخش دیگری از این سفر، تعدادی از افراد آسیبدیده اجتماعی و خانوادههای نیازمند نیز مورد حمایت قرار گرفتند و کمکهای مالی لازم برای رفع بخشی از مشکلات آنان اختصاص یافت. این حمایتها میتواند فرصتی برای کاهش برخی موانع موجود و فراهم شدن زمینه بازگشت مؤثرتر این افراد به مسیر زندگی پایدار و سازنده باشد.
این سفر بار دیگر نشان داد که همافزایی ظرفیتهای مردمی و خیرخواهانه، در کنار توجه به زیرساختهای فرهنگی، درمانی و اجتماعی، میتواند گامهای مؤثری در مسیر کاهش آسیبها، تقویت سرمایه اجتماعی و ایجاد فرصتهای عادلانهتر برای رشد و شکوفایی جامعه بردارد.
امید است با تداوم این همکاریها و تقویت روحیه مسئولیتپذیری اجتماعی، زمینه پرداختن به ریشههای مسائل و کاهش موانع پیش روی اقشار مختلف جامعه بیش از پیش فراهم شود.
انتهای پیام/
برچسب ها :خوسف و بیرجند ، سفر خیرخواهانه ، موسسه امداد امید
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0