عبور مصرف بنزین خراسان جنوبی از ۵۰۰ میلیون لیتر؛ موفقیت در توزیع نوروزی

به گزارش پیام خاوران، مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خراسان جنوبی از ثبت رکورد جدید در مصرف سوخت استان خبر داد و بر تداوم توزیع پایدار بنزین با تکیه بر مدیریت جهادی تأکید کرد.
محمدرضا عابدانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه خراسان جنوبی، با اشاره به روند صعودی مصرف سوخت در سطح استان اظهار داشت: با بررسی آمارهای نهایی، مصرف بنزین در سال ۱۴۰۴ از مرز ۵۰۰ میلیون لیتر عبور کرد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۸ درصد رشد داشته است. وی خاطرنشان کرد که این حجم از توزیع سوخت در حالی محقق شده که کشور با فشارهای اقتصادی و محدودیتهای ناشی از جنگ دشمنان روبرو بوده، اما شبکه توزیع اجازه ایجاد خلل در رفاه مردم را نداده است.
مدیر منطقه خراسان جنوبی در ادامه به تشریح عملکرد این شرکت در ایام سفرها پرداخت و افزود: در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۴ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۵، بیش از ۳۰ میلیون لیتر بنزین در تمامی جایگاههای سوخت استان بهصورت منظم و بدون هیچگونه وقفهای توزیع شد. این موفقیت بزرگ، حاصل برنامهریزیهای میانمدت، ذخیرهسازی مطمئن در انبارها و بسیج کامل ظرفیتهای عملیاتی منطقه بود.
عابدانی تشکیل تیمهای نظارتی ویژه برای بازرسی مستمر از مجاری عرضه، بهرهگیری هوشمندانه از کارتهای سوخت اضطراری و اطلاعرسانی پیشگیرانه در محورهای مواصلاتی را از جمله عوامل کلیدی در اجرای موفق طرح نوروزی برشمرد.
وی در پایان با تجلیل از همراهی شبانهروزی کارکنان این شرکت تأکید کرد: عملکرد حوزه سوخترسانی در سال گذشته و ایام نوروز نشان داد که مدیریت جهادی و اراده ملی میتواند بر سختترین فشارها غلبه کند. ما متعهد هستیم که نیاز سوختی مردم و مسافران را حتی در اوج تقاضا، با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن تأمین کنیم.
انتهای پیام/
برچسب ها :توزیع نوروزی ، خراسان جنوبی ، مصرف بنزین
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0