دستهبندیهای خبر: اخبار استان، حوادث وانتظامی
واژگوني سواري سمند در طبس 2 كشته برجاي گذاشت

رئيس پليس راه خراسان جنوبی، گفت: واژگوني سواري سمند در شهرستان طبس 2 كشته و 3 مجروح برجاي گذاشت.
به گزارش ” پیام خاوران “ سرهنگ عليرضا رضايي گفت: شب گذشته با اعلام مركز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر واژگوني يك سواري سمند در محور “خرو -طبس” بلافاصله مأموران به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.
وي افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد، يك سواري سمند كه همگي اهل استان اصفهان و در مسير روستاي خرو در حركت بودند واژگون شده است ؛در اثر اين سانحه 2 نفر كشته و 3 نفر ديگر به شدت مجروح شدند.
سرهنگ رضایی تصريح كرد: كارشناسان علت حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ اعلام كردند.
انتهای پیام /
برچسب ها :سرهنگ علیرضا رضایی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.




ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0