دسته‌بندی‌های خبر: اجتماعی
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مارس 2026 - 11:15
کد خبر : 71890
| نویسنده: محمد قربانی

پیام تسلیت مسئولان خراسان‌ جنوبی در پی شهادت رهبر انقلاب

پیام تسلیت مسئولان خراسان‌ جنوبی در پی شهادت رهبر انقلاب
نماینده ولی‌فقیه و استاندار خراسان جنوبی در پیام‌های جداگانه‌ای، شهادت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پیام خاوران، در پی انتشار خبر شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی، موجی از سوگ و حماسه استان خراسان جنوبی را فراگرفت. مسئولان ارشد و نهادهای انقلابی استان با صدور پیام‌های تسلیت، بر میثاق ابدی با آرمان‌های امام و رهبری تأکید کردند.

آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، در پیام خود با تأکید بر اینکه این راه حق متکی به فرد نیست، تصریح کرد: مردم شریف ایران در ادامه حرکت انقلابی خود با رهبری منتخبی که خبرگان رهبری تشخیص دهند، راه نهضت را جدی‌تر از گذشته ادامه خواهند داد و تا ظهور حضرت مهدی (عج) از پای نخواهند نشست.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار خراسان جنوبی نیز با تسلیت این ضایعه جبران‌ناپذیر، به 36 سال هدایت مدبرانه کشتی انقلاب توسط ایشان اشاره کرد و گفت: بی‌شک خون پاک این عزیز بی‌پاسخ نخواهد ماند و به زودی نسیم انتقام سیدِعلی عزیز در حیفا و تل‌آویو وزیدن خواهد گرفت. وی استمرار راه نورانی رهبر معظم انقلاب را تکلیف مشترک همگان برای صیانت از ایران اسلامی دانست.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در بیانیه‌ای، ایشان را الهام‌بخش آزادگان جهان و مرجع عالی‌قدر شیعیان خواند که به‌دست رذل‌ترین جنایت‌پیشگان زمین به فوز عظیم شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست. در این بیانیه‌ها بر حفظ همبستگی ملی و آمادگی برای عبور از این برهه تاریخی تحت هدایت‌های قانونی تأکید شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.