قدردانی خادمیاران رضوی از مدافعان سلامت بیمارستان رازی بیرجند

همزمان با هفته وحدت، جمعی از خادمیاران رضوی در استان خراسان جنوبی با حضور در بیمارستان رازی بیرجند از مدافعان سلامت این بیمارستان قدردانی کردند.

به گزارش “پیام خاوران “ ، همزمان با  هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) پیش از ظهر امروز  جمعی از خادمیاران کانون های خدمت رضوی در استان خراسان جنوبی ضمن دیدار با مدافعان سلامت دلسوز و زحمتکش بیمارستان ‌رازی بیرجند از خدمات آنها تقدیر کردند.

 

محمد علی ابراهیمی دبیر کانون خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی در مراسم اهدا پرچم متبرک آستان قدس به بیمارستان رازی و قدردانی از کادر درمانی، اظهار کرد: کادر درمان این روزها مقاوم‌تر و قوی‌تر از روزها و ماه‌های گذشته پای کار است و با ایثار و از خودگذشتگی علیرغم تمام خستگی‌ها، پای درمان بیماران کرونایی ایستاده است.

 

وی با تاکید بر اینکه مدافعان سلامت، جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، افزود: امروز در آستانه میلاد پیامبر (ص) فرصتی برای مدافعان سلامت فراهم شد تا با حضور پرچم متبرک رضوی از راه دور امام مهربانی ها را زیارت و با او درد دل کنند.

 

ابراهیمی از اعلام آمادگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی برای هرگونه همکاری با مدافعان جبهه سلامت خبر داد و گفت: خدمات کانون سلامت خادمیاران رضوی در محل درمانگاه امام جعفر صادق (ع) جنب مسجد توحید بیرجند متمرکز و همکارانی از پزشک عمومی، متخصص و پرستار در این درمانگاه فعالیت دارند.

 

دبیر کانون خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی یادآور شد: خادمیاران رضوی از ابتدای سال ۹۹ در تمام بیمارستان‌های استان که بیماران کرونایی در آنجا بستری بودند در قالب طرح نسیم مهر رضوی حاضر شدند و عطر حریم امام مهربانی‌ها را با توزیع تبرکات و غذای حضرتی در این بیمارستان ها زنده کردند.

بیشتر بخوانید   تنور نان‌هایی که خوراک دام می‌شوند، روشن است

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال تلگرامی ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

 

سید محمد موسوی میرزایی رئیس بیمارستان رازی بیرجند نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: اقدام بسیار ارزنده خادمیاران رضوی در خراسان‌ جنوبی و متبرک شدن فضای بیمارستان رازی به وجود پرچم مطهر رضوی باعث دلگرمی کادر درمان است.

 

وی عنوان کرد: قطعا وجود پرچم متبرک مطهر رضوی در بیمارستان ها باعث تقویت روحیه و امیدبخشی به بیماران کرونایی خواهد شد.

 

گفتنی است در این مراسم پرچم متبرک حرم رضوی به بیمارستان‌های رازی بیرجند اهدا شد و مدافعان سلامت  پس از هفته ها تلاش مخلصانه شمیم عطر متبرک رضوی را استشمام کرده و روحیه دوباره گرفتند.

مننبع:شبستان

انتهای پیام /

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها