بالاترین میزان گازرسانی به صنایع مشمول مصوبه شورای اقتصاد در کشور مربوط به خراسان جنوبی است

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته صنایع گازدار استان به هزار و 650 واحد افزایش یافته است گفت:بالاترین میزان گازرسانی به صنایع مشمول مصوبه شورای اقتصاد در کشور مربوط به خراسان جنوبی است.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمود هاشمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 1399 با همت و تلاش کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی، در راستای توسعه شبکه گازرسانی و تحقق برنامه های شرکت ملی گاز ایران اقدامات ارزشمندی در استان انجام شد تا سال 1399 به عنوان سالی طلایی درکارنامه عملکرد شرکت گاز استان خراسان جنوبی ثبت شود.

وی افزود: بدون تردید فعالیت های صادقانه و دلسوزانه همه همکاران در بخش های مختلف شرکت طی سالی که گذشت موجب شد تا برنامه های شرکت به نحو مطلوب محقق شود، به طوری که علاوه بر ارائه خدمات به مشترکین و استمرار گازرسانی در سراسر استان، با گازدار شدن 634 روستا در طول سال 99 و خلق یک رکورد بی نظیر در طول عمر بیش از نیم قرن فعالیت شرکت ملی گاز ایران ، تعداد روستاهای گازدار استان به هزارو 401 روستا افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی تصریح کرد: به موازات خدمات رسانی در بخش روستایی در سال گذشته، گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی نیز با جدیت در برنامه شرکت قرار داشته به نحویکه 264 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی به شبکه گاز طبیعی متصل شد و در این راستا تعداد صنایع گازدار استان به هزار و 650 واحد افزایش یافت.

هاشمی ادامه داد: همچنین بالاترین میزان گازرسانی به صنایع مشمول مصوبه شورای اقتصاد در سطح کشور به تعداد هزار و دو واحد صنعتی و تولیدی به نام شرکت گاز خراسان جنوبی ثبت شد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1400 به نام سال « تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» از سوی مقام معظم رهبری ، بر تلاش مضاعف کارکنان برای تحقق شعار امسال تاکید کرد و افزود: اتمام پروژه های گازرسانی پایان ماموریت شرکت گاز در استان نخواهد بود بلکه دریچه ای جدید در افزایش کیفیت خدمت‌ رسانی و رضایتمندی مشترکان به‌ طور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

بیشتر بخوانید   عدم بهره برداری کافی از ظرفیت ها، نتیجه فرصت سوزی در معرفی استان است

مدیرعامل شرکت گاز استان با قدردانی از زحمات همکاران در سال 99 ، اظهار امیدواری کرد: با همت و تلاش کارکنان در سال جدید نیز برگ زرین دیگری بر کتاب پر افتخار صنعت گاز در استان افزوده و شرکت گاز استان خراسان جنوبی به جایگاه‌های والاتر و بهتر در امر خدمت رسانی به مردم نائل شود.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها