امر به معروف و نهی از منکر نیازمند طرح کارشناسی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند طرح کارشناسی است.

به گزارش “پیام خاوران“، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با هیئت اندیشه ورز ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیرجند، ضمن گرامیداشت آغاز ایام عزای امام حسین(ع) اظهار داشت: مقام مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نه تنها در نزد مسلمانان و شیعیان بلکه در سطح بین المللی برای همه انسان های آزاد یک مقام ارزشمند است که توصیف صحیح آن بر همان معنی امامت و ولایتی است که در دین تعریف شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فلسفه خلقت در امر به معروف و نهی از منکر در دعوت به خوبی ها و منع از بدی ها است، این فلسفه معنی می دهد مخصوصا برای نسل جوان و نوجوان دارای معنی است، امر به معروف و نهی از منکر نیازمند طرح و برنامه است و باید به صورت علمی، کارشناسی و اولویت بندی شود، امر به معروف و نهی از منکر باید در خانه ها و از دامن مادرها شروع شود.

وی افزود: اگر ما بخواهیم در تداوم راه انبیاء قدمی برداریم ساده نیست و باید کار شود، اگر موضوع خام باشد مخاطب آن را نمی فهمد باید روی آن کار صورت گیرد.

امام جمعه بیرجند گفت: برای تاثیر در کار، طرح های کارشناسی به کار ببرید و شیوه های برخورد را شیرین و پرجاذبه کنید تا مخاطب شما را خیرخواه خود بداند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی در استان

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها