فرمانده سپاه خراسان جنوبی: پیشرفت‌ها و ابتکارات کویرتایر مایه افتخار است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی پیشرفتها، خلاقیتها و ابتکارات کویرتایر به خصوص در بحث دانش بنیان بودن  را قابل تقدیر خواند وآن را مایه افتخار دانست.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار محمد رضا مهدوی در آیین بازدید از کارخانه کویرتایر نگاه مهندس زینلی به مجموعه کویرتایر را نگاه پدرفرزندی خواند و اظهار داشت: با بازخوردهایی که از کف جامعه،بازنشستگان و کارکنان کویرتایر دریافت کرده ایم،احساس رضایتمندی از کل مجموعه و به خصوص مدیریت آقای زینلی در سطح بالایی است که وجود چنین بنگاه تولیدی موفق برای ما موجب  افتخار است.

وی ضمن استماع گزارش مبسوطی از وضعیت فعلی شرکت کویرتایر بیان کرد: پیشرفتها،خلاقیتها و ابتکارات کویرتایر بخصوص در بحث دانش بنیان بودن من را غافلگیر کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی ارتباط دانشگاه با صنعت و مجموعه های دانش بنیان را حلقه مفقوده صنعت کشور  دانست وپیشنهاد کرد: برای تقویت و رشد دانش بنیان بودن، به فراخور نیازمندیهای صنعتی رشته های دانشگاهی  ایجاد شود.

سردار مهدوی مشارکت مردم در تاسیس،راه اندازی و سرنوشت شرکتهای تولیدی به عنوان رویکردی موفق یاد کرد وافزود: کویرتایر قریب به سی سال از این نسخه بهره برده است که رعایت آن سبب سودآوری،رشد تولید و عدم تعطیلی بنگاههای تولیدی می شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا( ع) با اشاره به جلسات مختلف استانداری و سفر معاون وزارت امور خارجه به استان، از ارتباط مستقیم استانها با کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی بعنوان رویکرد فعلی دولت نام برد و ابراز امیدواری کرد که با پیگیریهای انجام شده بتوان این بستر را در استان گسترش داد.

وی به منظور عرض خداقوت به تلاشگران عرصه تولید باحضور در کارخانه کویرتایر ضمن دیدار با مدیرعامل، مدیران وکارکنان وبازدید از خط تولید و نمايشگاه داخلی سازی باروند تولید تایر آشنا شد ودر جریان آخرین دستاوردها، موفقیت ها واقدامات صورت گرفته دراین کارخانه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید   کارگران نمونه منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تجلیل شدند

دراین بازدید مدیرعامل شرکت کویرتایر گزارشی از روند تولید، موفقیت ها، اقدامات صورت گرفته وطرح ها توسعه وچشم انداز پيش رو ارائه کرد.

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها