دشمن با ایجاد تورم به دنبال از بین بردن بینش درست مردم است

 خطیب جمعه موقت بیرجند  با بیان اینکه دشمن با ایجاد تورم به دنبال از بین بردن بینش درست مردم است گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب از مهار تورم و رشد تولید می‌گویند برای مقابله با این هدفگذاری دشمن است.

به گزارش ” پیام خاوران “،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد باقر عبادی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه که ظهر امروز در مسجد جامع المهدی (عج) برگزار شد باتبریک ماه مبارک رمضان ، پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب را یک انتخاب حکیمانه خواند.

وی گفت: پیام نوروزی رهبر انقلاب در سال جدید با همراهی مردم و دولت می تواند بسیار موثر و راهگشا باشد.

امام جمعه موقت بیرجند  با بیان اینکه دشمن با ایجاد تورم به دنبال از بین بردن بینش درست مردم است گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب از مهار تورم و رشد تولید می‌گویند برای مقابله با این هدفگذاری دشمن است.

وی با بیان اینکه رهبری گفته اند اقتصاد باید مردمی شود، افزود : اقتصادی که دست مردم باشد هم با درآمد و هم با کیفیت بهتر اداره خواهد شد .

حجت الاسلام عبادی بیان کرد: وجود  ۴ میلیون کارمند در دولت و پرداخت حقوق به آنان افزایش نقدینگی، چاپ پول و تورم را به دنبال دارد که باید سبک و چابک شود.

خطیب جمعه موقت بیرجند  با اشاره به اینکه منظور از این گفته‌ها این نیست که دولت در تمام زمینه‌ها کار را به درستی انجام نمی‌دهد، افزود:  دولت هوشمندانه در عرصه بین المللی با ایجاد روابط با همسایگان و کشور‌های منطقه و جهان موفق بوده که این به نفع مردم است.

حجت الاسلام عبادی  با بیان اینکه  جمهوری اسلامی روی منافع مردم حساس است، گفت: هدف دشمن از اعمال تحریم‌ها، ایجاد فشار اقتصادی و ایجاد بیشتر تورم در جامعه و به دنبال  آن ایجاد جنگ‌های ترکیبی است.

بیشتر بخوانید   وزیر صنعت، معدن و تجارت به خراسان جنوبی سفر می کند+برنامه ها

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه  آن‌ها تلاش می‌کنند تا با حربه دروغ پراکنی بر علیه ملت بزرگ ایران به مقاصد شومشان برسند، افزود: ما، با وجود عمیق‌ترین معارف و بهترین سبک زندگی در دنیا بر اساس آموزه‌های دینی و شرعی می‌توانیم به درستی با این فشار‌ها مقابله کنیم.

حجت الاسلام عبادی گفت: گرفتاری و مشکل زیاد است، اما در ماه مبارک رمضان هم نوع خود را فراموش نکنیم.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها