۱۵۰۰۰ زائر خراسان جنوبی با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به مشهد اعزام شدند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اعزام ۱۵ هزار و۴۷۲ زائر حرم مطهر رضوی از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ شهریورماه از مبادی شهرستان های استان به مشهد مقدس با انجام ۶۰۲ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر خبرداد.

به گزارش” پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای خراسان جنوبی ، گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) می باشد همه ساله ازئران حرم مطهر رضوی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: ۱۵ هزارو۴۷۲ زائر حرم مطهر رضوی از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ شهریورماه از میادی شهرستان های استان به مشهد مقدس با انجام ۶۰۲ سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر جابجا شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد:  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان مسافر، مالکین و رانندگان سخت کوش استان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر به زائرین حرم رضوی استفاده خواهند کرد.

وی یادآور شد: مسافران می توانند برای دریافت بلیت برگشت با ناوگان اتوبوسی به استان نیز به وب سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر به نشانی سفر ۷۲۴ و www.payaneh.ir  مراجعه نمایند

وی در ادامه اظهار داشت : مسافران می‌توانند هرگونه تخلف مشاهده از سوی شرکت‌های حمل و نقل را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۴۱ و ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ اطلاع رسانی نمایند تا اقدام لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تروند زعفران قاینات به 35 کشور جهان صادر می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها