شگرد سارقین برای سرقت طلا در بیرجند

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با اشاره به دستگیری سارقین طلا در بیرجند گفت: تظاهر کردن به خیر، شگرد جدید این افراد برای سرقت طلای بانوان در مکان های خلوت بوده است.

به گزارش “پیام خاوران“، سرهنگ کاظم صادقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چندی پیش در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از بانوان در بیرجند و ایجاد نگرانی بین مردم، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سارقین غیر بومی هستند و با حضور در سطح بیرجند و تحت عنوان خیر، سوژه‌های خود را از بانوان مسن و در داخل کوچه‌های خلوت انتخاب کرده و با ترفند خاصی بعد از جلب اعتماد اقدام به سرقت طلاجات می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: تیپ و ظاهر موجه از ویژگی‌های سارقین است که دارای روابط عومی بالایی هستند و اعتماد طرف مقابل را جلب می‌کنند.

وی با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی و تحقیق وسیع انجام شده و سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها سارقین شناسایی شدند، افزود: با توجه به اینکه سارقین در استان دیگری بودند، با نیابت قضایی و تیم‌هایی از پلیس خراسان جنوبی دستگیر و به سرقت خود معترف شدند.

صادقی بیان کرد: از هم استانی‌ها به ویژه بانوان خواستاریم هرگز به این افراد اعتماد نکنند و طلا جات را در معرض دید عموم قرار ندهند.

وی افزود:  از هم استانی‌ها خواستاریم در صورت مشاهده این افراد، مراتب را به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   مرکز ماده 16 به زودی در خراسان جنوبی کلنگ‌زنی می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها