گرم نگه داشتن خانه‌های مشترکین اولویت شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با تاکید بر رفع چالش‌ها، مدیریت و همکاری با مشترکین برای عبور موفق از فصل سرد سال گفت: گرم نگه داشتن خانه‌های مشترکین اولویت شرکت گاز است.

به گزارش “پیام خاوران” رحمان محمودی در دیدار با فرماندار شهرستان نهبندان اظهار داشت: مجموعه شرکت گاز استان خراسان جنوبی در تلاش است تا با بررسی مشکلات و رفع چالش‌ها بهترین مدیریت را در عبور از زمستان سالجاری انجام دهد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی مدیریت مصرف و همکاری مشترکین را راهکار اصلی در عبور از فصل سرد سال دانست و افزود: اولویت شرکت گاز تامین گاز مشترکین خانگی است و شرکت گاز استان خراسان جنوبی خود را موظف به گرم نگه داشتن خانه‌های مشترکین در اقصی نقاط استان می‌داند.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است، افزود: با توجه به اینکه خراسان جنوبی در انتهای مسیر گازرسانی قرار دارد و تنها مسیر گازرسانی به استان از شمال استان و خراسان رضوی تأمین می‌شود باید برای مقابله با زمستان و افت فشار احتمالی علی الخصوص در نهبندان که در انتهای خط قرار دارد آمادگی لازم توسط همه ی دستگاه های مرتبط حاصل گردد.

محمودی با اشاره به نقش مؤثر خط انتقال گاز ۳۶ اینچ دشتک-نهبندان در ایجاد شرایط پایدار گازرسانی در استان گفت: خوشبختانه با نگاه ویژه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته، فاز اول خط ۳۶ اینچ دشتک- نهبندان که اوایل تابستان سالجاری کلنگ زنی شده است، حداکثر تا خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی یادآور شد: فاز دوم این پروژه نیز در دستور کار شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران قرار گرفته است تا خط لوله یادشده به شهر سربیشه برسد و با تکمیل رینگ شرقی شبکه گاز کشور، ان اشاا… دیگر شاهد افت فشار شدید گاز در فصل سرد سال در خراسان جنوبی نخواهیم بود.

بیشتر بخوانید   تمامی شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها