خروش مردم خراسان جنوبی در حمایت از کودکان مظلوم فلسطین +تصاویر

همزمان با سراسر کشور، مردم خراسان جنوبی در شهرستان های مختلف استان برای حمایت از کودکان و مردم مظلوم فلسطین اجتماع کردند.

به گزارش” پیام خاوران “ ، مردم ولایتمدارمختلف استان خراسان جنوبی اعم از شهری و روستایی همزمان با مردم سراسر ایران اسلامی در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین به خیابان‌ها آمدند، تا یکی دیگر از بزرگترین اجتماعات خودجوش مردمی این دیار در حمایت از مظلومان و تقابل با ظالمان را به نمایش بگذارند.

مردم  بیرجندعصر امروز با شکوهی بی بدیل با حضور در میدان قدس بیرجند با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «الله اکبر» و… انزجار، خشم و نفرت خود را از جنایات وحشیانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و متحدانش در غزه اعلام کردند.

گروه های مختلف مردم مرکز استان در حالی که نماینده ولی فقیه ،  استاندار و فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان هم در اجتماع مردم بیرجند در میدان قدس حضور داشتند با سر دادن شعارهای لبیک یا حیدر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر انگلیس، ایستادگی و مقاومت رمز افول آمریکای مستکبر، یک بار دیگر حمایت خود را از کودکان و مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مسئول موسسه انوار الصادق خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به این که امروز در مقطع بسیار حساسی از تاریخ قرار داریم، بیان داشت: وقتی که جنایت به بالاترین حد برسد، عرصه به قدری بر یهود تنگ خواهد شد که در پناگاه های خود دستگیر و مجازات خواهند شد.

حجت الاسلام علم الهدی گفت: کودکان و نوزادان فلسطین برای گرفتن حقشان از دولت جعلی اسرائیل به شهادت می رسند.

به گفته وی دولت جعلی و کودک کش اسرائیل تنها توانسته با تسخیر بیمارستان شفای غزه ، بیماران بستری بر روی تخت های بیمارستان را دستگیر و خانه ها را بر سر مردم تخریب کنند.

بیشتر بخوانید   استاندارخراسان جنوبی:پیامدهای مطلوب جهش تولید؛کاهش نرخ بیکاری، افزایش درآمد،کاهش وابستگی به خارج است

وی خاطر نشان کرد: نه تنها در فلسطین و غزه در برابر جنایات اسرائیل مقاومت می شود، بلکه در کشورهای مختلف جهان مردم  جنایات اسرائیل را محکوم می کنند.

مداحی یکی از مداحان اهل بیت(ع)و اجرای سرود  توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های این اجتماع مردمی در حمایت از کودکان و مردم فلسطین بود.

وی تصریح کرد: امروز هیمنه دشمن شکسته شده است و تا به جای رسیده است که یکی از تحلیل گران آمریکا گفته است که اسرائیل هشتاد سالگی خود را نخواهد دید.

در پایان این مراسم هم شرکت کنندگان در این اجتماع مردمی، خواستار بازگشایی گذرگاه رفح برای ارسال کمک های مردمی به فلسطین، آتش بس ، تحریم کالاهای اسرائیل و قطع روابط کشور های جهان با رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل شدند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها