تحویل اولیه واحد های مجتمع تجاری هلال بیرجند در دهه فجر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از تحویل اولیه واحد های تجاری مجتمع هلال بیرجند در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران “ ؛ علیرضا عباس زاده در دومین جلسه که برای بررسی آخرین وضعیت پروژه تجاری هلال بیرجند برگزار شد، اظهار داشت : بر اساس برنامه زمان بندی که توسط مسئولان شرکت سرمایه گذاری هلال ارائه شده، آنها متعهد شده اند که برای تحویل اولیه واحدهای تجاری هلال بیرجند در دهه فجر اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تجاری هلال بیرجند سه قسم هستند، افزود: بخشی از این واحدها به مردم فروخته شده، بخشی متعلق به جمعیت هلال احمر استان است و تعدادی از این واحد ها نیز متعلق به شرکت سرمایه گذاری هلال می باشد.

معاون استاندار با تأکید بر اینکه باید هرچه زودتر هیأت امنای مجتمع تجاری هلال بیرجند تشکیل شود، متذکر شد: مسئولان شرکت سرمایه گذاری هلال هم باید تلاش کنند تا تعهد آنها برای تحویل اولیه واحد های تجاری مجتمع در دهه فجر سال جاری محقق شود.

عباس زاده خاطر نشان کرد: برای پیگیری مسایل مربوط به مجتمع تجاری هلال بیرجند، هفته آینده به همراه استاندار با مدیر کل جمعیت هلال احمر کشور در تهران دیدار خواهیم داشت.

انتهای پیام / ۱۰۳

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   گزارش تصویری تشییع پیکرپاک 2شهید گمنام در بیرجند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها