۳۵ دوربین نظارت تصویری در خراسان جنوبی فعال است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۳۱ دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای استان فعال بوده که با اضافه شدن دوربین های جدید به ۳۵ دستگاه افزایش می باید.

به گزارش ” پیام خاوران “ اسداله جلال زاده صبح امروز در بازدید از عملیات اجرایی ونصب این دوربین ها در مبادی ورودی وخروجی استان اظهار داشت: ۱۸دوربین نظارت تصویری به سامانه های استان اضافه و به روزرسانی می شود که شامل ۱۴ مورد تعویض و بروزرسانی و ۴ دوربین جدید است.

وی افزود: باپیگیری های انجام شده با سازمان راهداری و‌ حمل و‌ نقل جاده ای کشور، ۴ دستگاه دوربین نظارت تصویری به سامانه های هوشمند حمل و نقل جاده ای استان افزوده و تعویض و ارتقاء کیفیت ۱۴ دوربین نیز صورت می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای استان خصوصا در ایام پرترافیک و هنگام بارش ها افزود: این سامانه ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده ای، سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را نیز رصد می کنند.

جلال زاده بیان کرد: دوربین‌های جدید نظارت ‌تصویری در نقاط مهم از جمله گردنه‌ها، نقاط مه‌گیر و نقاط پرحادثه نصب می‌شود.

وی اظهار کرد: تصویر این دوربین ها بر روی اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ برای همه هموطنان قابل رویت است و هموطنان میتوانند جهت مدیریت سفر خود از این تصاویر و سایر قابلیت های سامانه ۱۴۱ استفاده کنند.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تلاش 25 ساله شرکت کویرتایربرای اعتلا و سربلندی ایران/ کویرتایر بزرگ‌ترین تولیدکننده تایر خودروهای شاسی بلند در کشور

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها