همایش پیاده‌روی زائران کاروان‌های حج تمتع بیرجند برگزار شد + عکس

درآستانه عملیات حج تمتع سال 1403 همایش پیاده‌روی زائران کاروان‌های 39018 ، 39028 و 39017 حج تمتع در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار شد.

به گزارش “پیام خاوران“، این همایش در راستای  شعار امسال حج با عنوان حج، قرآن محوری، همدلی و اقتدار اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم و آمادگی جسمانی زائران با انجام عملی برنامه‌های حج تمتع سال 1403 برگزار شد.

573 زائر کاروان‌های  یادشده پس از اجتماع در ورودی دانشگاه، پیاده روی خود را به سمت یادمان 4 شهید گمنام آرمیده در این دانشگاه آغاز و پس ار ادای احترام و قرائت فاتحه، مسیر تعیین شده در این دانشگاه را پیمودند.

سپس با حضور در سالن غذاخوری دانشگاه و صرف صبحانه از نزدیک با نحوه توزیع تغذیه در عملیات حج آشنا شدند.

زائران سپس در سالن اجتماعات شهید مطهری این دانشگاه حضور یافتند و حجت الاسلام نوری اباذری روحانی کاوران 39017 حج تمتع نیز در این همایش به بیان برخی از احکام و مناسک و اقدامات اجرایی ایام حج  به ویژه ایام تشریق پرداخت.

معرفی مدیران، روحانیون، معین، معاونان، پزشک و عوامل اجرایی کاروان‌ها و اجرای مداحی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

در این همایش نماینده مدیریت حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی، مدیران، روحانیون، معین‌ها، معاونان، عواملی اجرایی و زائران کاروان‌های 39018 ، 39028 و 39017 حج تمتع 1403 بیرجند به مدیریت محمد انصاریان، حمید رضایی‌‌نیا و مهدی سبزه کار حضور داشتند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   اسامی اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها