مدل مدیریتی آیت‌الله رییسی، مدل مکتبی بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مدل مدیریتی آیت الله رییسی مدل مکتبی بود و ما اگر بخواهیم راه ایشان را ادامه دهیم باید با گفتمان انقلاب و امامین انقلاب آشنا شویم.

به گزارش “پیام خاوران” علی فرخنده، در خصوص شخصیت آیت الله رییسی و ویژگی‌های ایشان اظهار داشت: مهم ترین ویژگی شخصیت آیت لله رییسی مکتبی بودن ایشان بود. در مدل مدیریتی ایشان گفتمان انقلاب و امامین انقلاب زنده‌ شد.

وی با بیان اینکه عدالت محوری، فسادستیزی، توجه به محرومان، کار جهادی، خستگی ناپذیری و ایستادگی محکم در مقابل دشمنان نظام و رعایت کردن خطوط قرمز انقلاب از ویژگی‌های بارز ایشان بود، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های ایشان به عنوان کسی که در محضر شهید آیت الله بهشتی تلمذ داشتند بخش اخلاق مداری آیت الله رییسی بود که در حوزه سیاست ایشان اخلاق را هیچ گاه فراموش نکردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: نکته دیگر مهم در مدل مدیریتی ایشان چه در دوران آستان قدس و ریاست قوه قضایبه و ریاست قوه مجریه تحول گرایی در حوزه اجرایی و مدیریتی بود که نکته حائز اهمیتی بود که باعث بن بست شکنی در بسیاری از مشکلات و موانع در مسیر کارها می‌شد. اعتماد به نسل جوان در حوزه مدیریتی و کادرسازی برای آینده انقلاب یکی از کارهای بزرگی بود که آیت الله رییسی در دوران مدیریتی خود در بخش‌های مختلف انجام داد.

وی بیان کرد: در سطح بین‌الملل نگاه به درون و تکیه بر توانمندی‌های داخلی کشور برای برون رفت از موانع و مشکلات و توجه به کشورهای همسایه در دیپلماسی سیاسی ایشان از ویژگی‌های بارز ایشان بود. در حوزه سیاست خارجی تعامل با کشورهای مختلف به ویژه توجه به منطقه در راس سیاست کاری ایشان بود. در حوزه اقتصادی نیز از اقدامات زودبازده و کوتاه مدت پرهیز می‌کرد. وی به بخش‌های زیربنایی اقتصاد توجه کرد تا رفع مشکلات اقتصادی به صورت مبنایی در کشور اتفاق افتد.

بیشتر بخوانید   افتتاح نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی در بیرجند

فرخنده ادامه داد: مدل مدیریتی آیت الله رییسی مدل مکتبی بود و ما اگر بخواهیم راه ایشان را ادامه دهیم باید با گفتمان انقلاب و امامین انقلاب آشنا شویم. انقلاب یک نرم افزار دارد که اگر در هر برهه‌ای از زمان در تاریخ انقلاب به آن عمل کرده‌ایم رشد و ترقی داشته‌ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: مدل نرم افزاری انقلاب هم عمل به مبانی اسلام و گفتمان امامین انقلاب است. تکیه به کشورهای خارجی و اعتماد به نظام سلطه و غرب نرم افزار کاملا مضر برای ادامه مسیر انقلاب بوده و در تاریخ نیز اثبات شده است؛ لذا در ادامه مسیر شهیدجمهور باید این نرم افزار و مدل را ادامه دهیم که بهترین راه آن تبعیت از منویات مقام معظم ولایت در ادامه مسیر انقلاب است.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها