مسئولین نظام باید رفع گرفتاری و دغدغه مردم را داشته باشند

امام جمعه موقت بیرجند، گفت: مسئولین نظام باید حق، عدل و رضایت عامه جامعه و رفع گرفتاری از مشکلات مردم و دغدغه مردم را داشته باشند.

به گزارش ” پیام خاوران “، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع)، اظهار داشت: امام جواد(ع) با آن سن کم در مقابل باطل و جریان تزویر و نفاق مبارزه کرد و هدایت جامعه و امور بشریت و مسلمین را به زیبایی به عنوان نسخه مدیریت جامعه انجام داد.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امام جواد(ع) در مدت 17 سال امامت آن چنان زمینه را فراهم می‌کند که دشمن تحمل نداشت و او را به دست ام‌الفضل همسرش در 25 سالگی به شهادت رساند.

وی با اشاره به خصوصیات رهبر جامعه اسلامی، بیان کرد: کسی که می‌خواهد در جامعه اسلامی مدیریت در جایگاه ریاست جمهوری نظام اسلامی که دومین مقام بعد از رهبری است را داشته باشد، باید هوای نفسانی خود را کنترل کند و عقل او صاحب باشد و آنچه را که برایش حلال نیست از نفس خود دریغ بدارد.

نوفرستی ادامه داد: مدیر جامعه اسلامی باید با مردم با مهربانی و محبت و لطف رفتار کند و با آنان بی‌حرمتی نکند، ما در دولت‌های قبل بی‌حرمتی به مردم را داشته‌ایم، اما انسان مومن و وارسته و فقیه جامع نسبت به مردم براساس آیات قرآن و روایات محبت دارد و به جوانان فرصت می‌دهد.

امام جمعه موقت بیرجند تأکید کرد: مسئولین نظام و رئیس جمهور باید حق، عدل و رضایت عامه جامعه و رفع گرفتاری از مشکلات مردم و دغدغه مردم را داشته باشد.

وی با شاره به سخنان رهبری، گفت: خوشبختانه سطح انتظار جامعه با شهادت مظلومانه شهدای خدمت بالا رفته است، راه خدمت به مردم، راه خدا است. راه اداره کشور اسلامی، راه خدا است؛ راه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی، راه خدا است. شهدای خدمت در راه پیشرفت کشور، در راه خدمت به مردم، در راه اعتلای جمهوری اسلامی کشته شدند.

بیشتر بخوانید   450 مبلغ به شهرستان‌های خراسان جنوبی اعزام می‌شود

نوفرستی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری تکلیف شرعی داریم که دقت و بررسی کنیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم، گفت: سبک مدیریت شهید آیت‌الله رئیسی الگویی برای رئیس جمهور آینده است.

وی تأکید کرد: همان طور که در مراسم بدرقه شهید رئیسی حماسه آفریدیم این بار در پای صندوق‌های رای با انتخاب فرد اصلح حماسه‌ای دیگر خلق خواهیم کرد.

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها