مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی احصا و پیگیری می شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: مشکلات واحدهای تولیدی استان به صورت میدانی احصا و پیگیری می شود.

به گزارش “پیام خاوران” مهدی جعفری با بیان این مطلب در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در ادامه برنامه بازدید از ۱۶ واحد تولیدی و خدماتی شهرستان نهبندان برگزار شد اظهار داشت: مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان های استان به صورت میدانی احصا شده و در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به طور ویژه بررسی و پیگیری می شود.

به گفته وی؛ موضوع رفع موانع از مسیر سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی از اولویت های دولت سیزدهم است که به طور ویژه در دستور کار آیت الله رئیسی قرار داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دولت سیزدهم در احیای واحدهای راکد و نیمه فعال، توفیقات قابل توجهی داشته، تصریح کرد: این موضوع در خراسان جنوبی نیز با نتایج خوبی همراه بوده و همچنان در اولویت برنامه های حوزه اقتصادی استان است.

در این جلسه که ۳ ساعت به طول انجامید و با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان نهبندان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی همراه بود، موانع و مشکلات ۱۶ واحد تولیدی و خدماتی مورد بررسی قرار گرفت.

مجتمع تفریحی خدماتی، واحد پرورش مرغ گوشتی، واحد‌های معدنی، مجتمع دامپروری ، واحد گلخانه ای،کشتارگاه طیور، کارخانه شیر و… از جمله واحدهایی بودند که مسائل و مشکلات آنها در این جلسه پیگیری و بررسی شد.

تأمین زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز، درخواست تسهیلات جهت گازرسانی واحدها، کمبود اعتبار جهت خرید ماشین آلات معدنی، امور مالیاتی، درخواست تمدید پروانه بهره برداری چاه، درخواست تسهیلات بانکی، کمبود تأمین وثیقه توسط سهامداران ،کمبود نقدینگی، مشکل تأمین سوخت نفت گاز، عدم آنتن دهی موبایل و … درخواست‌های مدیران واحدهای تولیدی بود که مورد تصمیم‌ گیری اعضای ستاد تسهیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید   نماز آیات را چطور بخوانیم؟

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها