استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی در میهمانی کیلومتری غدیر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: از همه ظرفیت های مردمی در میهمانی کیلومتری غدیر بهره گرفته خواهد شد.

به گزارش “پیام خاوران” مهدی جعفری امروز  در کمیته فرهنگی ستاد مردمی میهمانی کیلومتری غدیر در بیرجند گفت: هر کاری که مردمی باشد، بهتر انجام می شود اما این موصع در دولت های مختلف بر اساس رویکردی که داشته اند دچار تعبیراتی شده است.
به گفته وی از تجربیات تشییع شهدای خدمت در برگزاری میهمانی کیلومتری غدیر باید استفاده کنیم و انتطار آن است که همه فعالان در حوزه فرهنگی در این خصوص پای کار بیایند.

وی تاکید کرد: بر اساس تاکید استاندار همه فعالیت های مورد نطر تحت عنوان برنامه های بنیاد بین المللی غددیر با مسئولیت نماینده ولی فقیه انجام می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با بیان این که ستادهای تبلیغات ریاست جمهوری در مسیر مورد نظر از ساعت 4 تا 10 شب نباید فعالیتی داشته باشند، خاطر نشان کرد: برنامه های تبیینی با محوریت قرارگاه جهاد تبیین بسیج ، برگزاری نماز جماعت توسط ستاد نماز جمعه بیرجند، ، فضا سازی محیطی شهر و مسیر میهمانی کیلومتری توسط شهرداری و اجرای سرود مداحی توسط حوزه هنری انجام شود.

وی با اشاره به این که زیرساخت های مربوط به انجام این کار را انجام خواهیم داد، تصریح کرد: برنامه های متنوعی مانند برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، کودک و نوجوان، برگزاری نماز جماعت در چند نقطه از مسیر مورد نظر، استفاده از کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای برگزاری برنامه های فرهنگی، خدمات جهادی و اجتماعی، استفاده از ظرفیت بخش کشاورزی ، حضور هیئت های ورزشی و بانوان در اجرای برنامه های مورد نظر پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید   صندلی های سینما بهمن بیرجند خالی نماند/روی خوش به اکران های فجر

جعفری تاکید کرد: 80 درصد پیام رسانی این برنامه بر عهده رسانی ها است و ادامه داد: برنامه های مورد نظر باید متناسب با چهلم شهدای خدمت باشد.

مسئول جبهه فرهنگی مردمی استان نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل پنج کمیته برای برنامه ریزی برای برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر گفت: همه کسانی که تمایل به همکاری دارند در سامانه مورد نظر ثبت نام کنند.

به گفته حسین پور ذیل این کمیته، کمیته های دیگر برای برنامه ریزی بهتر و انجام هماهنگی در همه زمینه های مورد نظر تشکیل شده اند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها