شهید رئیسی، ریل گذاری جدیدی را در خدمتگذاری به مردم نهادینه کرد

استاندار خراسان جنوبی گفت: شهید آیت الله رئیسی ریل گذاری جدیدی را در خدمتگذاری به مردم در سطح کشور نهادینه کرد.

به گزارش “پیام خاوران”، جواد قناعت در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در شهرستان مرزی نهبندان، با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع)، شهدای دفاع مقدس، مدافع وطن، مدافع حرم و شهدای خدمت به خصوص شهید جمهور شهید آیت الله رئیسی، اظهار کرد: شهادت رئیس جمهور حادثه بزرگی بود که کشور را داغدار کرد و مصیبتی بزرگ و عظما بر ملت ما تحمیل شد.

وی افزود: حضور و رهنمودهای داهیانه، پدرانه، پیامبرگونه و باصفای مقام معظم رهبری اثرات این مصیب را بر دل‌های مردم کاهش داد.
🔹استاندار یادآور شد: در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور تعدادی زیادی از کشورهای جهان شرکت کردند که نشان از جایگاه و نقش آیت الله رئیسی و نظام اسلامی در عرصه بین المللی است.

قناعت عنوان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی‌های فردی و سلوک سیاسی و مدیریتی حضرت آیت الله رئیسی مطالبی بیان کرد، اول اینکه فرمودند ایشان مرد کار، تلاش و خدمت بود.

وی افزود: شهید جمهور تنها حرف نمی‌زد بلکه اهل عمل صادقانه بود و امروز عملکرد سه ساله آن شهید بزرگوار برای همه مشخص است.

قناعت با با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری شهید جمهور نصاب تازه‌ ای در خدمت گذاری در کشور ایجاد کرد، بیان کرد: در انتخاب این 6 نامزدی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند باید دقت کنیم که فردی انقلابی و جهادی انتخاب کنیم و همچنین دقت کنیم که دشمن روی چه کسی تمرکز کرده که آن شخص را تخریب می‌کند، چرا که دل دشمن برای ما نمی‌سوزد.

وی اظهار کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری رئیس جمهور شهیدمان از روابط خارجی به نفع جمهوری اسلامی ایران به بهترین نحو استفاده می‌کرد، عضویت در بریکس و شانگهای ثمره و دستاورد شهید جمهورمان در عرصه خارجی بود، در حالی که برخی در گذشته آب خوردن مردم را به برجام گره می‌‎زدنند.

بیشتر بخوانید   جشنواره خوشرویی در بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند برگزار شد

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی با اخلاق و با تقوای سیاسی بود، هرچند در زمان‌های مختلف و به خصوص مناظره‌ها می‌توانست به واسطه جایگاهش با رقیبان تسویه حساب سیاسی کند، اما واقعاً تقوا و اخلاق اسلامی در او به قدری بالا بود که در حساس‌ترین و بالاترین جایگاه‌ ها هم تقوا سیاسی و سعه صدر داشت.

قناعت با تأکید بر اینکه سعه صدر و مظلومیت شهید بهشتی در شهید رئیسی هم وجود داشت، بیان کرد: روحیه جهادی شهید سلیمانی و مردمی بودن شهید رجائی در رفتار شهید جمهورمان متبلور بود.

وی بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری آیت الله رئیسی در مرزبندی با دشمنان انقلاب، صراحت و قاطعیت داشت و به لبخند دشمنان اعتماد نمی‌ کرد و تنها به مردم و ظرفیت‌های داخلی اعتماد داشت.

قناعت با بیان اینکه مردم به دنبال رئیس جمهوری هستند که دلسوز و از خود گذشته باشد و باید تمام وقت خود را وقف خدمت به مردم کند، گفت: رئیس جمهور باید آگاه به مسائل مشکلات جامعه و قانون اساسی باشد و از اختیارات قانونی خود همانند آیت الله رئیسی به نفع توسعه کشور استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه رئیس جمهور باید آینده ساز و نه آینده فروش باشد، اظهار کرد: مردم خراسان جنوبی همیشه در زمینه مشارکت سیاسی در سطح کشور پیشگام بودند و انتخابات اسفندماه سال گذشته رتبه دوم کشوری را از نظر درصد مشارکت کسب کرده‌ است.

استاندار افزود: مردم خراسان جنوبی همچنان که در تشییع پیکر شهدی جمهورمان سنگ تمام گذاشتند و از جمعیت 800 هزار نفری، بیش از 500 هزار نفر در این مراسم شرکت کردند در انتخابات هم سنگ تمام خواهند شد.

بیشتر بخوانید   افزایش بیش از ۳برابری صادرات امانات پستی از خراسان جنوبی

به گفته وی؛ در این خصوص مقام معظم رهبری می‌فرمایند حماسه انتخابات مکمل حماسه تشییع پیکر شهیدان خدمت است.

قناعت ادامه داد: امیدواریم مردم خراسان جنوبی با مشارکت بالا در پای صندوق‌ رأی به نحو احسن حماسه تشییع پیکر شهدا را تکمیل کنند تا همان ریل گذاری که در دولت سیزدهم ایجاد شده در سطح کشور ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به اقدامات ماندگار شهید جمهور آیت الله رئیسی در خراسان جنوبی هم گفت: راه آهن با اعتبار 18 هزار میلیارد تومانی و انتقال آب از دریای عمان با اعتبار 50 هزار میلیارد تومان، انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان و سربیشه با اعتبار هشت میلیارد تومان از مهمترین طرح‌های زیرساختی است که به همت دولت سیزدهم در استان رقم خورده‌ است.

قناعت به دست اجرا بودن پست 400 کیلوولت نهبندان به همت دولت سیزدهم، گفت: این طرح با بیش از 30 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست که هدف گذاری شده که این طرح زیرساختی مهم در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها