انعقاد تفاهم نامه نصب پنل خورشیدی تولید برق برای چاه موتورهای خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: تفاهم نامه نصب پنل خورشیدی تولید برق برای چاه موتورهای استان به زودی بین سازمان جهاد کشاورزی و بانک مهر ایران منعقد می شود و استانداری نیز تمام قد از این طرح بزرگ حمایت خواهد کرد.

به گزارش “پیام خاوران”، جواد قناعت امروز در مراسم افتتاح همزمان ۱۲۰ پروژه بخش کشاورزی استان ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی، گفت: تعداد ۶۸ پروژه از ۱۲۰ پروژه مربوط به آب و خاک است نشان از توجه ویژه جهاد به موضوع آب و خاک دارد.

وی با بیان اینکه سامانه نوین آبیاری، خراسان جنوبی جزو استان‌های برتر است، گفت: تفاهم نامه نصب پنل خورشیدی تولید برق برای چاه موتورهای استان بزودی فی مابین سازمان جهاد کشاورزی و بانک مهر ایران منعقد می شود و استانداری نیز تمام قد از این طرح بزرگ حمایت خواهد کرد و در این زمینه جزو استان‌های جلودار هستیم.

استاندار یکی از مطالبات اصلی کشاورزان را تأمین برق چاه‌های کشاورزی است، اظهار داشت: دغدغه اصلی کشاورزان در حوزه برق با این اقدام ریشه ای و مهم و زیرساختی حل خواهد کرد.

قناعت در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید، گفت: رئیس جمهور کار و تلاش و کوشش را سرلوحه کار خود قرار دادند و در مدت کوتاه خدمت، شاهد جهش ها و حرکت های بزرگ در داخل و خارج کشور بودیم و آیت الله رئیسی سفرهای فراوانی در داخل و خارج کشور برای آبادانی داشتند.

وی پروژه های بزرگ ملی مانند راه آهن خراسان جنوبی انتقال خطوط گاز دشتک زابل به نهبندان و انتقال آب از دریای به خراسان جنوبی را از جمله یادگارهای بزرگ آیت الله شهید دکتر رئیسی برای استان دانست و افزود: اوایل تیرماه امسال شاهد بهره برداری از پروژه انتقال خطوط گاز از دشتک به نهبندان خواهیم بود و فاز دوم طرح هم با چهار هزار میلیارد تومان همزمان با افتتاح فاز اول کلنگ زنی خواهد شد.

بیشتر بخوانید   ساخت بیمارستان روانی در خراسان جنوبی پیگیری شود

استاندار با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید همواره با تقوای سیاسی خاصی که داشت بدون توجه به حاشیه سازی ها به خدمت به مردم پرداخت، افزود: برخی سیاسیون آن زمان نسبت به رئیس جمهور تهمت و توهین کردند اما ایشان وقت خود را به جای پاسخگویی به این مسائل، برای خدمت به مردم و کار و تلاش گذاشت.

قناعت با اشاره به اینکه کارخانه قند اسدیه که سال‌ها تعطیل بود در کمتر از چهار ماه بعد از سفر رئیس جمهور به شهرستان درمیان راه اندازی شد، گفت: در سفر رئیس جمهور به فردوس در اربعین سال قبل، مردم درخواست احداث پست ۴۰۰ کیلووات برق را داشتند که این پروژه در حال انجام است.

وی افزود: امید است در ۸ تیرماه شاهد حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات و انتخاب اصلح باشیم.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها