اجرای نصب گاردریل‌های سه‌موج در شهرستان طبس

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای نصب گاردریل‌های سه‌موج برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز شهرستان طبس خبرداد.

به گزارش “پیام خاوران“، سجاد احمدی شاهرخت رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: در راستای ایمن‌سازی مقاطع پرتگاهی ، عملیات نصب گاردریل سه‌موج در نقاط پرتصادف و پرتگاهی شهرستان طبس اجرا شده است.

وی افزود: در این طرح550 شاخه گاردریل به طول بیش از 2200 متر در این مقطع نصب و برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال هزینه شده است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اضافه کرد: در طراحی این نوع حفاظ، به نحوی عمل شده است که به هنگام برخورد وسایل نقلیه، احتمال خروج از محور وسیله نقلیه را کاهش می دهد و صرف نظر از ملاحظات اقتصادی و اجرایی، بهترین نوع حفاظ برای این منظور به شمار می آید و پس از برخورد، کمترین خسارت به مترددین را بر جای می گذارد.

احمدی یادآوردشد: نصب گاردریل‌ها نقش مهمی در کاهش اثرات ناشی از تصادفات جاده‌ای و ایمنی جان مسافران دارد. این سازه‌ها با جلوگیری از سقوط خودروها از لبه پرتگاه‌ها و حاشیه جاده‌ها، می‌توانند جان بسیاری از افراد را نجات داده و باعث کاهش خسارات می شود.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آماده باش 145 راهدار و 54 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها