نرخ کرایه سرویس مدارس شهرستان بیرجند اعلام شد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: شورای شهر بیرجند، نرخ کرایه سرویس مدارس این شهر را تایید کرد.

به گزارش “پیام خاوران”، سید محمود حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نرخ های کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در شهر بیرجند اعلام شد.

وی گفت: پس از برگزاری نشست هایی با فعالین بخش سرویس مدارس و بررسی موارد مختلف با افزایش ۴۰ درصدی نرخ حمل و نقل دانش آموزی در شهرستان بیرحند موافقت شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند افزود: بر اساس این تاییدیه، نرخ کرایه ماهیانه (هردانش آموز به صورت رفت وبرگشت، برای ۵ روز درهفته) با خودروی سواری تا شعاع پنج کیلومتر ۸ میلیون ریال، برای خودروی ون ۷میلیون ریال و برای مینی‌بوس و اتوبوس پنج میلیون و ۵۰۰ هزار ریال مصوب شده است.

حسینی تصریح کرد: در مسیرهای بیشتر از ۵ کیلومتر، به ازای هر کیلومتر اضافه، پنج درصد به کرایه اضافه خواهد شد‌.

وی همچنین در خصوص نرخ های کرایه سرویس مدارس درحومه شهر ادامه داد: نرخ کرایه در شهرک‌های اقماری شامل چهکند، امیرآباد، حاجی آباد، شوکت آباد و شهرک بعثت به میزان ۱۰ درصد بیشتر از نرخ های درون شهری تعیین شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند خاطرنشان کرد: مردم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان مدیریت حمل ونقل بار ومسافر شهرداری بیرجند http://utmo.birjand.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 106

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برنامه‌های نیمه شعبان در خراسان‌جنوبی اعلام شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها