برنامه‌های نیمه شعبان در خراسان‌جنوبی اعلام شد

شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با صدور پیامی ضمن تبریک نیمه شعبان برنامه های درنظرگرفته شده برای برپایی جشن ها این روز را در استان نیز اعلام کرد.

به گزارش “پیام خاوران”، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) پیام تبریکی صادر کرد و برنامه های در نظر گرفته شده برای جشن های نیمه شعبان را اعلام کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«اَیْنَ السَّبَبُ الْمُتَّصِلُ بَیْنَ الْاَرْضِ وَ السَّماءِ»

کجاست آن حجت معصوم الهی و حلقه ی وصل زمین و آسمان؟ تا بشریت خسته و زخم خورده از جهالت و گمراهی و تشنه عدالت، محبت و کرامت انسانی را با ظهور سراسر نور خود از رنجها و دردهای مزمن

شیاطین انس و جن رهایی بخشد و با هدایتگری و بیدارگری قلبهای زنگار گرفته از گناه و جهل، مدینه زیبا و فاضله انسانیت و بندگی پروردگار عالم را در روی زمین با نقش آفرینی انسانهای آگاه و فرهیخته و

تربیت شده مکتب اسلام و قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت رقم بزند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن عرض تبریک سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم «ارواحنا فداه» به تمامی دلدادگان مکتب اسلام و منتظران مصلح کل و مهدی موعود «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و با امید به تحقق وعدۀ صادق الهی در فرج آن مولای عدالت گستر، از مردم شریف و متدین خراسان جنوبی دعوت نمود با ندبه و تضرع به درگاه حق تعالی، تعجیل در فرج مولا و مقتدای آزادگان و مستضعفان عالم را طلب نموده و برای رفع بلایا و گرفتاری ها در ویژه برنامه های سراسر استان حضوری فعال داشته باشند.

بیشتر بخوانید   اگر چه مانده ام تنها اسیر چشمهای تو|سیدمحمود زینلی

بانگ سراسری «لبیک یا مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)» به همراه قرائت دعای فرج و نورافشانی شنبه ۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ رأس ساعت ۲۱:۰۰ (شب نیمه شعبان) و مراسم شادپیمایی منتظران ظهور در بیرجند یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح از میدان ابوذر به سمت مسجد امام حسین(علیه السلام) از جمله برنامه‌های محوری میلاد منجی عالم بشریت است.

انتهای پیا/۱۰۲
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها