پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در پیامی هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه‌های روشن، رجایی و باهنر و همچنین چهارم شهریور، روز کارمند را گرامی داشت.

به گزارش” پیام خاوران ” ،متن پیام مهندس مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بدین شرح است:

«هوالفتاح العلیم»

هفته دولت هر سال یاد آور شهادت مظلومانه جمعی از یاران با وفای نظام و انقلاب اسلامی و در راس آنان شهدای گرانقدر، رجایی و باهنر است.

دولتمردانی که در دوران کوتاه خدمتگزاری خود در دولت، هیچگاه از هیاهوی استکبار جهانی و دست نشاندگان آنها نهراسیده و همچون کوهی استوار در برابر هجمه های بی امان غرب ایستادند و اوج اقتدار انقلاب اسلامی را در کمال سادگی و ساده زیستی به نمایش گذاردند.

این ایام نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامي بوده و تلاش برای تحقق آرمان های نظام مقدس جز به پشتوانه ی این تعامل و همفکری دو سویه امکان پذیر نیست.

همراهی و همدلی دولت با ملت، نویدبخش آینده ای روشن و پویا برای هموطنانی است که وجود خود را وقف سربلندی میهن عزیز نموده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، آغازهفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارمندان شریف صنعت برق خراسان تبریک عرض نموده، آرزوی توفیق خدمت صادقانه در راستای تحقق آرمان های بلند جمهوری اسلامی و شهدای راه خدمت همچنین سلامتی و موفقیت روزافزون برای یکایک همکاران عزیز را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

مهدی دادگر
رئیس هیات مدیره ومدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   ورود زعفران قاین به بازار بورس موجب شفافیت قیمت می‌شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها