وجود 38 بیمارستان ارتش در سطح کشور/ بیمارستان ارتش بیرجند با بهترین امکانات تجهیز می‌شود

سرپرست اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش از وجود 38 بیمارستان ارتش در سطح کشور خبر داد و گفت: تلاش می‌شود سی تی اسکن بیمارستان بوعلی بیرجند تا سال آینده بهره‌برداری شود و این بیمارستان با بهترین امکانات تجهیز شود.

به گزارش “پیام خاوران” ، سرهنگ شهباز زارعی در مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان بوعلی ارتش اظهار کرد: اقدامات عمده‌ای در زمینه نوسازی، بهسازی و تجهیزات بیمارستان‌های ارتش در سطح کشور در حال انجام است که تلاش می‌شود در تجهیز بیمارستان بوعلی بیرجند با بهترین امکانات بکوشیم.

سرپرست اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، از وجود 38 بیمارستان ارتش در سطح کشور خبر داد، گفت: سی تی اسکن بیمارستان بوعلی بیرجند نیز تا سال آینده بهره برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه تجهیزاتی مانند سی تی اسکن، بخش سنجش تراکم استخوان، ماموگرافی، او پی جی، آر وی جی و تجهیزات کامل آزمایشگاهی را در این بمیارستان فراهم خواهیم کرد، افزود: این امکانات در اختیار  عموم مردم و خانواده نیرو‌های مسلح قرار می‌گیرد.

زارعی با بیان اینکه تجهیزات و وسایلی که نیاز به زیرساخت ندارد تا سه ماه آینده  فراهم می‌شود، عنوان کرد: سی تی اسکن که نیازمند فراهم کردن بستر‌های لازم است نیز تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

امیر شاطری فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از پرجمعیت‌ترین نیرو‌های مسلح، نیروی ارتش است، گفت: حوزه سلامت جزو مهمترین مسائل است و سلامت از نعمت امنیت برای ما مهمتر است و باید در این مورد بیشتر توجه شود.

در این مراسم سرهنگ عبدالهی به عنوان رئیس جدید بیمارستان بوعلی ارتش بیرجند معرفی و از خدمات سرهنگ شکیب قدردانی شد.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افتتاح۱۴۱پروژه برق رسانی با۳۶میلیارد تومان اعتبار در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها