۱۴ پروژه صنعت برق دربیرجند به بهره برداری رسید/افتتاح پروژه برق رسانی به روستای شکراب

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از افتتاح پروژه برق رسانی به روستای شکراب خبر داد و گفت: با افتتاح این پروژه ۱۹۶ خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش” پیام خاوران “ ، مهدی دادگر امروز در مراسم افتتاح پروژه برق رسانی روستای شکراب اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۱۷۰ متر شبکه فشار متوسط، هزار و ۴۵۰ متر شبکه فشار ضعیف و هزار و ۲۰۰ متذکر تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار انجام گرفته است.

وی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۱۹ میلیارد ریال عنوان کرد وافزود: با بهره برداری از این پروژه ۱۹۶ خانوار از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی همچنین به پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان بیرجند در هفته دولت اشاره کرد و گفت: در اين هفته نیز ۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۱۳ میلیارد ریال افتتاح شد که با افتتاح این پروژه‌ها ۱۳ هزار و ۳۰۰ خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: برای انجام این پروژه‌ها نیز ۹ هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار متوسط، ۲۵ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی افزود: همچنین نصب ۴۵ پست هوایی، نصب ۳۰۸ دستگاه چراغ، نصب، ترمیم و اصلاح ۳ هزار و ۲۱۵ دستگاه لوازم اندازه گیری از دیگر اقداماتی است که برای این پروژه ها انجام شده است.

مهندس دادگر با بیان اینکه از دهه فجر سال گذشته تا هفته دولت امسال نیز پروژه‌های خوب و مناسبی از سوی شرکت برق استان افتتاح شده است، گفت: ۲۰۲ پروژه در استان با اعتباری بالغ بر ۳۳۵ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: یکی از پروژه‌های مهم شهرستان بیرجند پروژه سایت صنوف آلاینده بود که خیلی از کسبه برای تامین برق و روشنایی آن پیگیری داشتند که فاز نخست آن افتتاح و فاز دوم با اختصاص اعتبار لازم اجرا می شود.

بیشتر بخوانید   مصرف برق 800 مشترک اداری خراسان جنوبی از راه دور کنترل می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: از دیگر پروژه‌های شاخص این هفته می‌توان به روشنایی نهضت ملی مسکن زعفرانیه، حسین آباد، چهکند، شکرآب و مجموعه مهزیار اشاره کرد.

وی افزود: شهرک صنعتی یکی از شهرک‌های فعال بیرجند است که درهفته دولت، همه چراغ‌های پر مصرف به چراغ‌های ال ای دی تبدیل و تعویض شد.

وی با بیان اینکه در چند هفته اخیر شاهد افزایش مصرف برق ایام پیک در همه شهرستان‌ها به ویژه شهرستان بیرجند بودیم گفت: از اهتمام جدی همکاران و تلاش های صورت گرفته قدردانی می شود.

فرماندار بیرجند نیز گفت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث نیروگاه خورشیدی ۳۰۰ کيلو واتی هستیم که با همکاری شرکت برق اجرا می شود و اقدام ارزشمندی است.

فاضلی فرد به پروژه برق رسانی روستای شکراب که جزو مسکن محرومان است اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه مختص مسکن محرومین است که اولین خدماتی که در آن ارائه شد از سویشرکت توزیع نیری برق صورت گرفت که شایستع قدردانی است.

وی یادآور شد: هر آنچه امروز اتفاق می افتد ثبات و برکات دولت شهید رئیسی است که مردم از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها