پیام تبریک رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی به مناسبت هفته تعاون

رئیس اتاق تعاون استان خراسان جنوبی در پیامی فرارسیدن هفته تعاون را به تمامی تعاونگران و تلاشگران این عرصه در استان خراسان جنوبی تبریک گفت.

به گزارش ” پیام خاوران ”  متن  پیام غلامحسین حسینی رئیس اتاق تعاون استان خراسان جنوبی  به  این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

تعاون به عنوان احیاگر ارزشهای مبتنی بر همبستگی، مشارکت، اتحاد و مسئولیت پذیری اجتماعی است.

بی شک تلاش در حوزه اشاعه تعامل و مشارکت هماهنگ بین اقشار مختلف جامعه برای فعال ساختن ظرفیت های بالقوه و استفاده مطلوب از فرصتها برای بهره وری در عرصه های گوناگون و شکوفایی استعدادها در بخشهای مختلف اقدامی شایسته است که می تواند ضمن حفظ ارزشهای معنوی، نتایج مفید اقتصادی را نیز در بر داشته باشد.

نقش آفرینی اتاق تعاون و جایگاه تسهیل گرایانه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رسیدگی به مشکلات تعاونی ها و کمک به رونق هرچه بیشتر این بخش قابل توجه بوده و فعالیت تعاونی ها کمک به اقتصاد کشور است از این رو باید بیش از پیش شاهد پیشرفت آن ها در عرصه های مختلف در استان باشیم.

اینجانب در شروع هفته تعاون ضمن تبریک به تمامی تعاونگران عزیز استان خراسان جنوبی که در راه توسعه بخش تعاونی ایثار می کنند، تندرستی و سعادت تلاشگران تعاونگر و خانواده های محترم آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم و امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده است، با تلاش و همت تلاشگران عرصه تعاون، جهشی افتخار آمیز را در عرصه های مختلف کشور شاهد باشیم.

هفته تعاون  1403 با شعار “ تعاون، تبلور مشارکت مردمی” برگزار می شود

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید   اجرای عملیات توسعه وتقویت روشنایی معابر بلوار خلیج فارس بیرجند
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها