مطالبات شرکت تعاونی صنوف آلاینده خراسان جنوبی پرداخت می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: در حوزه مطالبات صنوف آلاینده یکسری مطالبات عقب افتاده داشتیم که پیگیری شده و در دستور کار سازمان ملی مسکن قرار گرفته و بنا بر قول مساعد همکاران سازمان ملی به‌زودی پرداخت می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“، میرمحمد مودی در بازدید از شهرک صنوف آلاینده بیرجند با بیان اینکه رایزنی با سازمان جهاد کشاورزی برای رفع مشکل استحکام بنای قنوات حاجی‌آباد که در مسیر جاده صنوف است در حال پیگیری است، اظهار کرد: در حال حاضر پیمانکار احداث راه در محل مستقر شده و مشکل اجرای لاین دوم  درحال بررسی است. امروز هم  بازدیدی از محل با همکاران پلیس راهبر برای اتصال  و خط‌کشی این لاین به کمربندی انجام شد.

وی با بیان اینکه در بحث مطالبات صنوف آلاینده جلساتی برگزار شده است، یادآور شد: یکسری مطالبات عقب افتاده داشتیم که خوشبختانه پیگیری شده و در دستور کار سازمان ملی مسکن قرار گرفته که بنا بر قول مساعد همکاران سازمان ملی به‌زودی پرداخت می‌شود. پس از انجام آسفالت جاده یک‌سری مشکلات اصناف که مجبور به عبور از جاده خاکی بودند رفع می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ضمن تشکر از دستگاه‌های نظارتی برای مجوز تأمین اعتبار استانی ادامه داد: با این اتفاق خوب روند آسفالت جاده تسریع شد که جا دارد از استاندار و دادستان که به این موضوع ورود  پیدا کردند تشکر کنیم. نوید می‌دهیم با هماهنگی‌های انجام شده طی هفته آینده جاده به طور رسمی باز شود.

مؤدی آمادگی خود را برای تأمین زمین جهت اجرای فاز دوم شهرک صنوف آلاینده اعلام کرد و افزود: پس از رفع معارضات مردمی و نیازسنجی شرکت تعاونی صنوف زمین مورد نیاز برای فاز دوم تأمین خواهد شد، توافقات تأمین زمین با مالکین اطراف در حال رایزنی است تا این نیاز مهم برای  توسعه شهر به نتیجه مطلوب برسد.

بیشتر بخوانید   مشوق‌ها و معافیت‌های مالیاتی فعالیت‌های انتشاراتی، مطبوعاتی، قرآنی، فرهنگی و هنری

انتهای پیام/102

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها