پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی به مناسبت میلادپیامبراکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع)

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی ، درپیامی میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت را تبریک و تهنیت گفت

به گزارش ” پیام خاوران ” ، در متن پیام تبریک  مهندس مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا (آیه 103 سوره آل عمران)

ماه ربیع الاول یاد‌آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

فرهنگ وحدت و همدلی و برادری، زمینه‌ساز تقویت مسلمانان و اعتلا و سربلندی آنان در عرصه‌های مختلف جامعه است و نامگذاری هفته وحدت اقدام مدبرانه و عالمانه‌ای بود و امروز همه ما وظیفه داریم که در راستای هدف بزرگ امام راحل (ره) تلاش و کوشش نماییم.

امروزه میراث بزرگ حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) که می‌فرمایند: الجماعه رحمهٌ و الفرقه عذابٌ “وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است” بیانگر اهمیت یکپارچگی امت در دین مبین اسلام است.

اینجانب ضمن تبریک ایام مسعود و مبارک ماه ربیع الاول و هفته وحدت، فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، را به همه ارادتمندان خاندان نبوت به ویژه خانواده بزرگ صنعت برق خراسان جنوبی صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و ایامی پربرکت را برای ملت شریف و مسلمان ایران مسئلت دارم.

امید است  به برکت این ایام معنوی، خدواند سبحان سیره مبارک آن بزرگواران، در حیات یکایک ما متجلی نمایند.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی در شب میلاد رسول مهربانی غرق در شادی / شیعه و سنی در شب میلاد در کنار هم + تصاویر

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها