زنگ همیار گاز در استان خراسان جنوبی نواخته شد

پوستر جشنواره سراسری همیار گاز با حضور رحمان محمودی مدیرعامل شرکت استان خراسان جنوبی و مهدی حسنی معاون آموزش ابتدایی استان خراسان جنوبی در دبستان حضرت علی اکبر (ع) بیرجند رونمایی شد. همچنین زنگ همیار گاز نیز نواخته شد.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: فرهنگ سازی و آشنایی نسل جدید با مصرف ایمن و بهنیه گاز طبیعی رسالتی است که شرکت گاز در کنار وظیفه اصلی خود مبنی بر گازرسانی به طور ویژه ای به آن توجه دارد.

وی افزود: آشنایی دانش آموزان با چرخه تولید گاز طبیعی و استفاده ایمن و بهینه از این نعمت خدادادی موجب می شود تا آیندگان توجه بیشتری به ذخایر گاز و منابع انرژی ایرانمان داشته باشند و با پذیرش فرهنگ درست مصرف کردن، از هدر رفتن آن خودداری کنند.

محمودی تصریح کرد: جشنواره سراسری همیار گاز برای تمام مقاطع تحصیلی برگزار می شود و دانش آموزان ابتدایی دوره اول در رشته: نقاشی، ابتدایی دوره دوم در رشته های: نقاشی، داستان نویسی، روزنامه دیواری و دانش آموزان متوسطه اول و دوم در رشته های نقاشی و کاریکاتور، گرافیک رایانه ای و داستان نویسی آثار خود را با موضوع گاز طبیعی به مدارس استان تحویل دهند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: جشنواره سراسری همیار گاز در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود و از آثار برگزیده به نحو احسن تقدیر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با همت واحد روابط عمومی مطابق سالیان گذشته از تمامی امکانات تبلیغاتی سطح شهر و صدا و سیما برای دعوت مشترکین به مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی استفاده خواهیم کرد تا با یاری پروردگار زمستانی گرم و بدون حادثه داشته باشیم.

گفتنی است پوستر جشنواره سراسری همیار گاز توسط روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی طراحی و در سطح کشور اکران شده است.

انتهای پیام/ 102

بیشتر بخوانید   ۹۴ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در خراسان جنوبی اجرا شد
چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها