بیش از ۲۷ میلیارد تومان سهم مالیات سلامت در خراسان جنوبی

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: سهم مالیات سلامت پرداخت شده توسط اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی در 3 ماهه نخست امسال 27 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

به گزارش “پیام خاوران” علی کریمدادی در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث واریزی‌هایی که در سال 1401 به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری صورت گرفته است اظهار داشت: در سال 1401 از محل مالیات و عوارضی که در سطح استان دریافت کرده‌ایم مبلغ 275 میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری پرداخت شده که نسبت به سال قبل آن، 58 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در این راستا در 3 ماهه نخست امسال نیز تاکنون 121 میلیارد و 300 میلیون تومان به حساب  شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری پرداخت کردیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل 259 درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی به سهم مالیات سلامت در استان نیز اشاره و بیان کرد: سهم مالیات سلامت در 3 ماهه نخست امسال 27 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز بالغ بر یک هزار میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری پرداخت شده است.

کریمدادی با اشاره به افتتاح 5 پروژه شهری در سال 1401 تصریح کرد: افتتاح بوستان الهیه بیرجند، بوستان شهید احمدی روشن بیرجند، کمک به فاز دو اجرای کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی محله موسی بن جعفر بیرجند و تکمیل فرهنگی و تفریحی محله کارگران بیرجند و احداث گلخانه شهر ماژان از جمله پروژه‌های افتتاح شده در سال 1401 از محل درآمدهای مالیاتی استان است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: در سال 1401 در حوزه روستایی 247 طرح و در حوزه عشایری 23 طرح اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید   فردا آخرین مهلت ارسال صورت معاملات فصلی بهار 1402

فرزاد فوداجی

انتهای پیام/105

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها